אתם הולכים להזיע בערב שכולו שבנג וריקודים, אז כדאי שתישנו טוב לאורך היום:
היפ הופ, גרוב, ראפ ישראלי וקצב שפרץ מזמן את גבולות נתב"ג. ואנחנו לא מגלים, אבל צפויים כמה שיתופי פעולה על הבמה, שמעולם לא קרו קודם. במילה אחת: בום.

אקו

אקו, אחת הפרפורמריות המפתיעות והטובות שראתה הסצינה המוזיקלית בישראל, היא תופעה שפרצה לחיינו בסערה עם שירים המושמעים ללא הפסקה ברדיו – והופעות סוחפות שהן מסיבה של ממש. אחרי שיתופי פעולה פורצי גבולות עם נוגה ארז, רד אקסס, ג'יין בורדו והדג נחש, אקו מגיעה לכבוש גם את במת פסטיבל התמר.
בקריירת הסולו שלה הוציאה אקו שני אלבומים מצליחים עמוסים בסטייל, אותנטיות ומקוריות אשר מיצבו אותה כאחת מהדמויות הנשיות המובילות בהיפ-הופ הישראלי. בשנה האחרונה הפיקה את הפסקול המצליח של הסדרה "המפקדת" (כאן 11), ובימים אלה היא עובדת על פסקול העונה השנייה.

או בקיצור:  אין סיכוי שתישארו אדישים לזה

                                                                                                                                                

טונה

או בקיצור:  ראיתם פעם דג טונה שר עם דג נחש?

                                                                                                                                                   נגה ארז
לאחר שהותירה רבים פעורי פה מהמופע המדובר שלה בהיכל מנורה, נגה ארז – אחת הסנסציות המוזיקליות והאמנותיות של העת האחרונה ממשיכה להדהים וחוזרת כעת לארץ לפסטיבל התמר מטור סופר-מוצלח באירופה וארה"ב, שגרף שבחים והצליח מעבר לכל הציפיות.

נגה מגיעה לפסטיבל רגע אחרי שפתחה את צמד המופעים של ההרכב הבריטי הייחודי Florence and the Machine בשתי הופעות ענק במדיסון סקוור גארדן.  הקריירה המוזיקלית שלה יחד עם השותף היצירתי שלה אורי רוסו מתנהלת ומנוהלת בארה"ב ואירופה במקביל – ואנחנו שמחים על כל עצירה שלהם פה, כדי שנוכל ליהנות מקרוב.

או בקיצור:  ניחוח של חו"ל למרגלות מצדה.

                                                                                                                                                  

מרסדס בנד

החבורה הפרועה שכבר הבעירה כל במה בישראל עם האנרגיה המתפרצת שלה, חוזרת לפסטיבל התמר. המרסדס בניצוחו של הסולן הכריזמטי גל תורן הופכת משבר וחרדה קיומית למסיבה צבעונית ומחורפנת עם הלהיטים:  "המחלקה להלבשה תחתונה", "תגידי לי את", "בואי ונביא לך ת'פאנק" ועוד.

או בקיצור:  המרסדס ירעידו את ים המלח ויספקו הפתעות שובבות כמו שרק רוקנ'רול חסר מעצורים יודע לעשות.

 

הדג נחש

 אחרי 8 אלבומים, כל תואר אפשרי -מלהקת השנה, שיר השנה, 3 פעמים ברציפות הוכתרו כלהקה האהובה ביותר על בני הנוער והחיילים, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה ושירים שהם חלק בלי נפרד מפס הקול הישראלי, הדג נחש חוגגת 25 שנות היפ-הופ ציוני במופע מיוחד עם הלהיטים הגדולים.

מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש להרים את הראש, להביט מסביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה כנה שהפכה את הדג נחש ללהקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, אותנטית וישירה, וזהו גם סוד ההצלחה שלהם.

או בקיצור:  מזמינים אתכם לזוז, ולא עוצרים לרגע

 

משך המופע כ- 5 שעות